8 Nisan 2013 Pazartesi

Mesela

Bana bir masal anlat baba
Bana bir masal anlat baba, içlerinde yeşil ormanların olduğu, şelalerin aktığı,
mis gibi havanın olduğu bir yer anlat bana.
Derin derin nefes aldığımız bir yer olsun. Nefesi bırakırken yüzümüzde ufak tebessümler olsun.
Uzak ufuklara bakarken hayallerimizin gerçekleştiğini düşleyelim mesela. Bulutlar evimiz olsun.
Onların üzerinde giderken sevdiklerimize kuşbakışı yukarıdan bakalım.
Hayvanlar yoldaşımız, doğa en yakın dostumuz olsun.
Sağlık fışkırsın yanaklarımızdan, bulutların üzerinden denize inelim sevdiklerimizle.
Sırtüstü uzanalım kumsala, parıl parıl parlayan altın sarısı kumların üstünde
denizin enginliğinde kaybolalım mesela.
Evimizden kalabalık eksik olmasın mesela.Kahkahalar çınlatsın her yeri,
kimse birbirinin kalbini kırmasın.
Doğallık, içtenlik, sadelik en yüce erdem olsun mesela.
Hele ki bahar geldiğinde büyük bir yemek eşliğinde kutlayalım bunu.

Şarkılar türküler söyleyelim, şiirler okuyalım birbirimize.

Tüketim yerine paylaşmayı öğrenelim mesela.
Birbirimize sevdiğimizi söyleyelim .
Hadi babacığım bana bir masal anlat, mutlu başlayıp mutlu biten.

Hiç yorum yok: