11 Nisan 2013 Perşembe

Sihirli değnek


Sihirli bir değneğiniz olsa ne yapmak isterdiniz? Kapatın gözlerinizi hayal edin şu anda,farz edin ki  ben size sihirli bir değnek veriyorum. Diyorum ki 3 değerli hakkınız var, geriye dönüşünüz yok. 3 yeni dilek dileyebilirsiniz ya da geçmişe gidip 3 olayı kendi davranışlarınızda değiştirebilirsiniz.Bir nevi Aladdin’in Sihirli lambası.
Hadi söyleyin bana siz hangisini tercih edersiniz? 3 yeni dilek mi dilerdiniz mesela? Neler olurdu bu dilekler? Mesela önce kendinizle mi ilgili olurdu, yoksa sevdikleriniz önce mi gelirdi? Yoksa dünya ve evren için mi olurdu dilekleriniz?
Sınırlı mı tutardınız  hayallerinizi, örneğin bir araba bir ev diye mi başlardı cümleleriniz ya da kocaman olur muydu hayalleriniz, uzaya gitmek istiyorum, Antarktika'ya gitmek istiyorum mu derdiniz? Potansiyelinizin altında dileklerde mi bulunurdunuz mesela? Haydi güzelce sorun kendinize. Ne olurdu cevaplarınız?
Diyelim ki geçmişe gitmeye karar verdiniz. Hayatınızı etkilediğine inandığınız olaylarda farklı davranarak akışı değiştirmek istediniz. Hangi olaylar olurdu bunlar, kaçırılan bir fırsat, sevgili ya da söylenmemesi gereken bir söz mü olurdu acaba? Kırdıklarınız, incittikleriniz mi var acaba?
Ya da  her şeyi yerli yerinde akışında mı bırakmak gerekir ne dersiniz?
Okuduğum bir kitapta yazar şöyle demiş: Niyetlerinizi belirleyin ve ilk adımı atın.Sonrasını evrene bırakın. Evren, akışı sizin hayrınıza göre düzenler. Ola ki müdahale ederseniz ego devreye girer ve akışı bozmuş olursunuz.
Ne dersiniz hayatın içinde su gibi akmaya devam mı ya da var mı sihre ihtiyacınız? 



Hiç yorum yok: